Saturday, April 2, 2011

...suratDARImidaq....(100%)

assalamualaikum.....

hahahahaha...sorry as aku lambat antar ang special request ni...
sebenarnya aku amik masa sket sbab aku kena pkir lu tntg 1 bnda sblum aku send kat ang benda ni.

x bape ari g kan kita nk melangkah ke u,lepas ni kita no longer bekas student matrik,tapi dah bergelar student u pulak.hahaha.time goes very fast.faster than what we thought.

sebenarnya aku pon tatau nk tulis ape...
dalam masa 4,5 tahun ni,kita blom taw lagi apa yg akn terjdi.

we really2 don't know what the future brings.but,whatever it will be,aku harap ang,asmeelya dan diri aku jgk,x akan putus asa wlau sekali pun.
Aku penah terpikir jgk klau2 sesuatu mgkin terjadi in the future and i don't have the strength to stand up back.

I really hope that the spirit that we built in the past still warm as before.aku akan ingat benda tu sampai bila2.Aku ingat lagi dulu ang kata, 
“kita tak boleh tido dalam kuliah,kalau tertido seminit pun,mesti banyak yang kita terlepas”.
For your information masa 2 aku amat2 lah takut,sebab tu barula aku try pay attention dlm kuliah.
Walaupun kita dah x skali pas ni,tapi aku arap semangat ang yg camni masih ada lagi.Ang adalah pioneer,klu ang ada smangat camni,InsyaAllah aku pun dapat rasa sama eventhough kita jauh.

Lepas kita start jejakkan kaki di u nanti,kita mesti yakin yg kita betul2 layak memegang tanggungjawab yang dah diamanahkan.
Mungkin jugak ang la insan terpilih yang akan memastikan makanan orang islam terjga dan bersih suatu hari nanti.Permintaan aku 1 je,buat la makanan yang x ak belacan kat aku,so aku bole makan dengan senang hati,hahahahahha.
Ada org cakap kat aku,kita mesti prcaya kita bole melalui apa pun cabaran selepas ini,sebab kita betul2 kuat dan layak.Kalau tidak Allah takkan bagi semua ni,btui x??
Klu tidak,Allah takkan nk pilih kita.Takkan x percaya kat janji Allah kn.....hehehe.
Sebenarnya tak pa kalau tak boleh buat dengan baik pun,asalkan kita buat dengan hati yang ikhlas.

Dan kalau kita dah buat dengan hati yang ikhlas,kita mesti tahu 1 perkara.Hanya org yg ikhlas jugak boleh tahu sama ada kita buat dengan ikhlas atau tak.Kiranya kalau kita dah buat dengan sepenuh hati,kita patut tolak tepi org yg nk cuba mnjatuhkan semangat kita tu.Ang pun tahu ni kan,sejak bila pulak kita peduli pasai mulut2 org ni??hahahahahaha.Suka ati aku la...asalkan aku puas hati..........hahahahahaha

Hohoho.Aku ase takat ni je kot.All the best ye asmeelya.
Selamat menempuh kehidupan dan cabaran baru.Entah apa lah yang tengah tunggu kita kat sana.Mungkin jugak gelak ketawa,tapi boleh jadi jugak air mata....Tapi,ape2 pun,aku doakan kita sama2 berjaya nanti.Belajar,belajar,belajar,sampai puasssssssss....hahahahaha
-aszy anuar- 

ASMEELYA said >>> weh, aku sure nangis tiap kali aku bce surat neh..pelik weh, strength tu seem to be susah sngt nk dapt skrang....tipula aku ckp aku sangat tak rindu gla2 kat hg!!
rindu aku kerana Allah, sakit aku kerana Allah, kerana Dia yg menghubungkan kita bersama satu ketika dahulu...midaq, jumpa kita di syurga kelak! bi izniLLah..~

=selawat=
 

No comments:

Post a Comment

__pelease drop ur comment here...teeettt.!!~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

~ al-Quran online ~